Lördags :)

Satt o pluggade nästan hela dagen så nu har jag avklarat några inlämningssuppgifter:P
Syrran o Fredrik kom och hälsade på lite senare :) Vi åt lite mat, sen kollade vi på singing bee. Sen tog vi bilen till skogen o gick långa varvet med Sally ;) När vi kom hem började ESC på tv, o då satte vi oss o kollade på det :D Sen käkade vi glass, godis o chips o massa annat :) Tack för en underbar lördag <3

Det har varit en bra helg, fast jag saknar dej :/ Trodde vi skulle träffas men så blev det inte så :(
Hoppas det är bra med dej, så ses vi säkert någon annan dag ;)

Skolan börjar imorn igen, o då får jag träffa alla godingar igen :) Jag hoppas ni har haft en bra helg allihopa, o att jag får träffa alla imorn. :D
Det känns som karnevalen kommer bli riktigt bra o att va kommer ha riktigt kul ;) Att vi bestämde oss så snabbt, det trodde jag aldrig. :P Det är härligt för det känns som det har blivit mycket bättre i klassen men att alla kan ha sina dåliga dagar :P
Vart blir förfesten o efterfesten till karnevalen? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0