AprilApril!

De sista veckorna har varit riktigt bra med praktik, fotboll o allt annat :)
Praktiken gick hur bra som helst o ville inte lämna stället när det var slut på min sista dag där, men man kan ju alltid hoppas att man kan komma intill efter sommarn när man äntligen är utbildad :)

Fotbollen går gallant, trivs hur bra som helst i laget o imorn drar serien igång. Då blir det match mot Örslösa/Söne borta o man kan ju alltid hoppas på en seger :) Jag taggar för fullt idag med 3x25 års fest ikväll ;) Det ska blir riktigt skoj ikväll o jag önskar alla tre ett jätte stort grattis :D

Var o kollade på fotboll igår o idag, Sally fick följa med men hon blir helt tokig. Hon vill så gärna vara med o springa efter bollen, undra vad som skulle hända om jag råkar tappa henne någon gång :P hon kanske hade sprungit o gjort mål xD Det hade varit lite skoj faktiskt, hehe.

Nu är det inte långt kvar till Studenten, jag längtar så mkt. det värsta är bara att man ska hinna färdigt med alla uppgifter innan! :S Fattar inte hur det ska gå, eftersom lärarna ska ge oss ännu fler nu när vi är tillbaka från praktiken :O Men det är väl bara o kämpa den sista tiden.
Letar utspringningsklänning :) I veckan som kommer blir det en shoppingrunda med mor för o köpa det sista inför studenten. Skönt det ska bli när allt är färdig :)

Men nu ska jag städa det sista o sen göra mig i ordning inför festen ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0