Helgen som varit :D

Det har varit en bra helg :)

I fredags så gick jag o badade med brorsans dotter Leia i över en timme, sen käkade vi tacos hos dem o sen ville Leia inte sova hemma för hon ville sova i min säng :) Så jag fick med henne hem o hon somnade direkt i soffan. Sen är det ju alltid så med barn att dom ska gå upp så himla tidigt så då sa jag till henne att hon skulle gå in o väcka farmor o farfar. Så jag fick sova lite mer :P

I lördags var jag hemma o städade på dagen o rensade i trädgården :) sen va jag ute o gick en lång promenad med Sally. Efter det åkte vi in till stan o köpte massa mat o kikade runt lite, med leia :D
Sen när vi kom hem igen så bestämde jag o Victor att vi skulle ses, så jag satte mig på bussen i skara till skövde där han mötte upp mig. Vi kollade på Danmark-Sverige, men det var nog ingen bra kväll för vi båda var arga :P Men det gick över ;) Sen kom  jag hem till kvänum fast sent o då somnade jag direkt.

När jag sen blev väckt på söndagen var det dax att gå upp för då skulle vi ut i skogen o gå för där är det tipspromenad :D Riktigt skoj, för det är en rejäl runda man går då o Sally älskar skogen :P Nu har hon allt växt en del :P När vi kom hem sen så käkade vi middag ihop nästan hela familjen o efter det satte jag mig o plugga, jätte kul. Eller inte :P Efter det fick jag sms av Malin o då ville hon klippa sig, så då satte jag mig på cykeln o hjälpte henne :) Sen var jag helt slut o gick o la mej, men innan det kollade jag på ensam mamma söker :D Skit bra :P

o nu sitter man här igen o ska försöka plugga men det går inte så bra, är så trött på skolan nu så plugga kan jag göra en annan dag :P Så då fick jag lite tid över till detta o skriva lite för en gång skull :D hehe.

Men nu får ni alla ha de så bra, så ses vi kanske imorn :P hehe. Nattinatti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0