Härlig helg ;)

Helgen har varit riktigt bra. :)

Fredags var jag ledig ifrån skolan, o sen kom Natali o Emmely hit :) Vi gjorde iordning oss o sen drog vi på förfest i Skara :D det finns det mycket o säga om, men bäst o hålla lite hemligt :P Sen fick vi skjuts till Olins, o drog in där .. Vi hade en riktigt härlig kväll där tjejer, tack! ;)

Lördags:
Försökte sova länge, men det gick inte så bra :P sen gick jag o jobbade mellan 4 o halv tio. . Gick jätte bra, sen mötte jag natali o sen drog vi till en kompis o käka pizza o kikade fotboll :D Älskar dej natali <3 du har gjort men helg helt underbar <3





Söndag: Ja vaknade rätt tidigt, o tog en promenix med lilla Moa. Sen gick jag o träffade natali innan hon skulle till skolan. :) Ville ju säga hejdå, vi ses ju inte föräns på fredag :P hehe .. Sen åt jag vofflor o pluggade, Leia och Fezzy stanna här så jag mamma Leia(brorsans barn) Moa(min hund) o Fezzy(brorsans hund) åkte till skogen o gick :D Men nu ska jag plugga igen, o kanske dra ut en sväng ikväll :D sen blire nog sängen ;)


Ha en underbar vecka  ;) O hoppas ni har haft en lika bra helg som jag :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0