I like it!

Då var man hemma efter en hel dag i skolan som enbart bestod av lektioner av Sonja!!! Väldigt trevligt.
Var nära på att klara av o lura henne att jag hade lämnat in en uppgift. för jag frågade henne om hon hade fått min uppgift via mejl, då svarade hon att ja det har jag fått och den är rättad. Jag går o hämtar den till dig! Tack sa jag, men sen kom hon tillbaka o sa att hon inte hade fått in någon. Jag sa inte mycket mer utan tänkte bara, det är väl inte konstigt du har fått in den eftersom jag inte börjat med den :P HAHA!

Har även varit o jobbat i Vara på barndansen, riktigt kul idag. Började med lite lekar som bestod av: Björnen sover och kycklongarna o vargen :) Barna gillar't! Efter det bestämde vi vilken låt vi skulle dansa till när föräldrarna ska komma o kolla den sista gången, så det blev Michael Jackson - Black or White. Alla tyckte om den så den fick det bli.
Så vi startade låten o de dansade som galningar :P Efter det tränade vi på o snurra i takt till musiken. Vi bestämde även att föräldrarna inte får veta vilken låt det är :P o jag tror att barnen klarar av att inte säga något :P

Haft en toppen dag, men undrade vart alla var i skolan idag :P Kändes som mer än halva klassen var borta idag xD Men vi är ju inget annat än de tio små negerpojkarna så vad mer kan man begära :P

Nä, nu måste jag sätta mig o plugga eftersom jag lovat Sonja o skicka in uppgiften idag så kanske är bäst o börja med den iaf xD

Sen blir det en kvällspromenad med min lilla plutt :) Älskar snö!!!

Kommentarer
Postat av: saharas

Hehe, äre elling eller?:P

Den har jag gjort en halv sida av^^

2010-02-02 @ 19:42:49
URL: http://sahaaras.blogg.se/
Postat av: CarroWall

jaa det är det :P men nu äntligen är jag färdigt :P Eller började nyss o ny blev det klart :P

2010-02-02 @ 21:02:30
URL: http://carrowall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0