Hemma :)

Varit en tuff start på lovet!Min fina tjej <3
Började redan med att jag egentligen skulle jobba fredag kväll, men när jag kom hem från skolan kände jag mig inte alls bra så då var det bara o ringa återbud.
sen gick helgen som en dans :) Var på 50 års kalas men rock´n roll tema, riktigt skoj hade vi :D

Måndagen kom och resursen ringde 06.45 o frågade om jag kunde jobba, kände mig inte alls bra. var tjock i halsen o hade feber. Så jag fick tacka nej. Somnad om o så ringde telefonen igen, resursen. då frågade dom om jag kunde jobba kvällen istället, så jag svarade ja för orkade inte alla telefonsamtal. Innan jag skulle till jobbet ville jag duscha, men kom inte så långt för fick inget varmvatten. Bara att ringa mamma o pappa o fråga vad jag skulle göra. Fixade så en rör firma kom o kollade på det. Medans de var här åkte jag en sväng till Vara med Malin, o när jag kom hem så ringde det igen. Då var det en kille från Saleby el som undrade om vi ville ha hjälp med någon konstig grej, jag fattade inget så svarade; Nej det tror jag inte :P Så frågade han vad min pappa hette o det stämde visst att han skulle komma hem till oss. jag var själv hemma när han kom hem o han frågade mig vart någon el grejimoj var, jag såg ut som ett stort frågetecken o så sa jag; Frågar du mig det? :O Han bara skrattade, sen hittade vi den vid pannan :P Sen gick jag iväg till jobbet :)

Tisdagen kom o tyckte det skulle vara skönt med en ledig dag. Sen kom jag på att jag visst hade barndansen på kvällen :P Var ute en lång promenad med Sally o det var riktigt härligt :)Älskar snö!!! Sedan fick jag ett sms av My o hon undrade om jag ville med ut o gå, det var ju inte så enkelt just då, satt med hårinpackning i håret :P så hon kom o hämtade Sally så dom gick en promenad själva :) Jag hämtade Leia på dagis för hade lovat henne att hon skulle få komma hem till oss någon dag. vi satt o spelade spel o grejade :P väldigt trevlig :D

Imorgon (onsdag) blir det lugnt, ska börja mitt jobb som ledsagare sedan blir innebandy på  kvällen :)
På torsdag ska jag, Leia, Madde o Niklas åka iväg till vattenpalatset i Vänersborg o bada o ha det allmänt trevligt :D det ska bli skönt o komma iväg lite :)
fredag blir det nog träning o Alicias fest, om inget kommer emellan. :P
Lördag o söndag är inget planerat men har tänkt o jobba lite iaf :)

Men nu ska jag lägga mig vid tv.n o kika OS :D NattNatti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0