April!

I torsdags (1/4) var det en jobbig dag, då var det ett år sedan min lilla Moa dog :/ Var på graven en hel del och fixade, den såg hemsk ut efter denna långa vinter säsong.
Men det är bara fortsätta kämpa!min lilla vovsing <3



Har börjat en ny hundkurs med Sally nu, tävlingslydnad. det går jätte bra och har kunnat haft henne lös några gånger där nu. Det känns helt underbart!!!
Min fina tjej <3


Har varit ute på praktik nu i två veckor på Falbygden i Falköping :) Nu är det bara två veckor kvar och det är både på gott och ont. Det blir långa dagar på praktiken men det är riktigt intressant där så kommer att sakna det när det är över. Men det kommer vara skönt att vara tillbaka i skolan också för o träffa alla igen o för att ha lite struktur på veckorna. Praktik kan ju vara både kvällar o helger så det är skönt att det inte är så i skolan :P


Har, som många vet, börjat spela fotboll i Saleby! Känns riktigt bra och trivs mycket bra i det laget. Blev bra mottagen och starten har varit bra :) Tack tjejer!!!  O syster; Det är kul att du är med o spelar ihop med mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0