HalloHallo :D

Nu är jag på g igen för att börja skriva :)

Haft en del o göra det sista så glömt av att blogga :P Haft praktik nyss i några veckor, det var riktigt skoj :D

Men nu är man tillbaka i skolan igen o det går som hejsan. Bara massa plugg hela tiden, o någon fritid har man inte kvar längre. Första dagen fick man en hemuppgift och sen andra dagen en ny och så har det fortsatt så. Men det är bara till o plugga så man inte kommer efter :P

Nu sitter jag här på min härliga rast i skolan o ska snart gå o käka, sen blire idrott som gäller :D Efter  det har jag körning hos körskolan, riktigt skoj faktiskt :D

Sen ska jag hem till min underbara Sally som ligger o sover just nu (hoppas jag :D)

Hare gött :)Min fina tjej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0