21 oktober 2009

Nu sitter man här vid datorn igen o vill att tiden ska gå lite snabbare :) Har varit i skolan idag o knappt gjort något vettigt, eller jo haft idrott o fixat lite med projektarbete :)

Snart är det dax för en promenix med Sally :DMin fina tjej <3 Men det får bli en kortis eftersom Emmely snart kommer o då sla vi spela innebandy som alltid på onsdagar :D Det är riktigt skoj o det är skönt o röra på sig lite ibland :P
Sen åker jag med Emmely hem o då blir det nog lite gott med chips o sånt :P Sen söver jag hos henne, eftersom vi har sovmorgon imorn :P:P

Emmely, Corinne o sarah ;)
sarah, nu är det snart dags att vi börjar planera vad vi ska köpa i ullared o kanske ta o åka till gruppboendet o kika lite med dem :D Eller vad tkr du ? :P

Ne, nu ska jag spela lite spel på datorn, så ni får ha det så bra :D <3

Kommentarer
Postat av: saharas

hihi, jag har börjat med en liten lista^^ jag är super taggad!

Nu börjar allt närma sig!

2009-10-29 @ 20:06:24
URL: http://sahaaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0