Helgen :D

HejsanHejsan!
Träffade Emmely och Corinne igår kväll, sen åkte jag hem o nana :D

Men idag blir det o vara med Sally <3 Ska bara ta det lugnt här hemma o vara med Sally en hel dag :)
Det var ett tag sen man hann med det men nu hinner jag nog, hoppas jag :P hehe .
Min fina tjej <3

Imorn blir det nog tipspromenaden på morgonen :) Skönt o få en promenad en söndag morgon :)

Satt här hemma igår o väntade på att du skulle höra av dej, men det gjorde du inte. Jag ringde både hem till dej o till din mobil men inget svar. Är det något som har hänt, eller hittar du bara på något annat?

Hur är det med er allihopa? ;)

Sarah, nu får du läsa detta :P eftersom jag äntligen har skrivit ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0